úterý 22. května 2007

f**** jehoVista & m$shit, linux rulezz volume 5

Vista ??? Hastala vista BABY... ShIT.. to je... za těžký love málo muziky...kór pro starší komply... Nestabilní, nekompatibilní, drahý a navíc dementní... až za tři ročky vychytají chybky tak snad...

okial nepridu hry na directx 10 tak vista je na 2 veci, mam ju oskusanu.

VISTA zmanipulovný a snadno kontrolovaný program.Celý počítač Vám zkontrolují přes internet.Spolupráce mezi Microsoftem a tajnou službou (NSA).

Jo jo, zrovna včera jsem měl návštěvu. Přišel bratránek, že si koupil notebook ale že cituji: "jsou tam ty zasraný visty" že ten samej model s XP nebyl. Takže formát HDD, visty "kšá" a přeinstalováno. A Bill ať si kecá co chce. Zdar

Nezklamalo mě nic, Windows Vista jsou špatný systém.

9 z 10 hrobníků dává přednost mikroshoust jehowista woknous, stejně tak patologů, protože jim rozšíření výše zmíněného přinese vyšší plat, anžto hromadně přibude hromadných sebevražd ve jménu zničení zla pocházejícího z temnot pekelných, zvané též Redmont


Zkuste Mandrivu ( http://www.mandrivalinux.cz ). Peníze za JehoVisty jste měl dát raději na charitu.

Protože OEM není cea normální licence, ale velmi ořzané, takové DEMO.

Tech veci je cela rada.
1) NEPRINESLI ABSOLUTNE NIC NOVEHO!!! Jen same okopirovane "novinky". Coz je u lidra trho naprosta ostuda, navic po vice jak petiletem vyvoji
2) HW naroky - proc jsou tak narocne, kdyz neumeji nic vic nez konkurence na mnohem slabsich strojich??? Ze by v MS neumeli optimalizovat SW?
3) Pro bezneho uzivatele se nezmenilo nic se zakladnich problemu Woken. Zkratka jen pribyly funkce, ale ze by se soustrewdili na odstraneni starych bolesti, to ne
To je podle mne TOP 3. Mimochodem - je docela trapne, kdyz ani clovek z MS mi neni schopny jmenovat jediny duvod, proc bych na Vistu mel prejit, nemyslite? Podobne jako grafika ukradena z MacOS na strankach propagjici Vistu.

co tu je tendencne a proti mrkvochvostu? ze mrkvochvost tlaci vistu je predsa nad slnko jasnejsie ..

BSOD je bůh! Ty jo, ten mi ták chybí.. ééé.. Na BSOD nikdo nikdy mít nebude! To je ale šílený. Ještě někdy v srpnu, když jsem měla v pc XP, tak BSOD od rána do večera. A XP se mi podařilo odstřelit za necelý 4 týdny. Od tý doby tam mam Fedoru a na druhym Mandrivu a nemůžu vynachválit! A ještě stále se drží :) A kde skončilo BSOD... :D:D:D

No sem zvedavej kdo si poridi tenhle virus. Budou to lidi asi s pevnymi nervy, protoze to zrejme bude dooost hustej zapas tam rozchodit veci tak jak na relativne odzkousenych XP. A pokud tam bude DRM v plne parade, tak si radeji uriznu obe ruce nez abych koupi tohoto krasavce a podporoval tuhle buzeraci zakazniku a sikanu vyrobcu HW a SW. Windows Vista VIRUS

ja se venuju softwaru a rikam ze si wistu koupi max 1 z 50 lidi co znam a tech 49 lidi odradi dalsich 49z 50 svych znamich atd protoze wita je zaprvy nedodelana za druhy podporuje sotva polovinu veci co sou uplne bezny a pri jeji vyrobe bezela plynule jen na 4 jadrovem severu divim se ze ji vubec snizili no snizili pora potrebujete nejvikonejsi pocitac na trhu pokud chcete pustiit taky neco jinyho nez windows

Jestli bude Mrkvosoft tímhle způsobem pokračovat dál, je možné, že se Photoshopu pod Linuxem brzy dočkáme. A jestli je nějaký O. S. obskurní a ještě předražený, tak je to Windows! XP se, po úpravě ještě daly jakž takž používat. Vista, se svou ,,ochranou prémiového obsahu" a procesor přetěžujícími hlídacími funkcemi je leda pro zlost. Se spoustou HW i SW se nekamarádí a pro notebooky je, díky zbytečným funkcím a tím mnohem kratší výdrží baterie úplně nanic. Jestli bude Wienna pokračovat tímto směrem, tak se ti, co musejí mít za každou cenu nejnovější O. S. mají opravdu na co těšit! Takže dnes už začíná být pomalu jedno, jestli si nainstalujete drahou a impotentní Vistu, nebo méně impotetní, ale zdarma, Linux. A to, jak teď Mrkvosoft řve kolem údajné krádeže jakýchsi patentů, které dodnes nikdo nespecifikoval znamená jen jedno a sice to, že když kobyla dodělává, tak kolem sebe nejvíc kope.

ale každý, kdo nějaký SW vyrábí, by měl mít povinnost prodávat klony i pro Mac Os a Linux.

Ahoj svete,
Microsoft je "mafianska" firma, to v kazdem pripade. Kdo se chce hadat, at si trosku zagoogli - soudy s celym svetem, konspirace, PR lzi, zneuzivani monopolniho postaveni - nac oskliveho si vzpomenete, v tom MS jede.
Pridani nejake noveho nastroje, ktery zatopi konkurenci tedy neni nic prekvapiveho. Na druhou stranu - proc ne. Je to jejich system a at si s nim delaji co chteji. To ze nejaka firma doted parazitovala na chybach nejake MS Windows platformy je jejich blbost.
Ja sam pouzivam Linux a tak se mne tato problematika nastesti netyka. Tedy, alespon ne do doby nez MS znici Linux (nesmyslne soudni pre apod. - jiste to nebude vitezstvi diky kvalitnejsim technologiim) ;) (ale to je snad jen osklivy sen)
A nez nekdo namitne, ze jde o flame - umite si predstavit svet ala Microsoft ? Kdyby tu nebyla konkurence, tak si s vami MS dela co chce a (pripadne) odpovedi na muj prispevek vymyslite behem restartu Win9x ;)
S pozdravem,
Michal
celý článek

čtvrtek 10. května 2007

iq 8 tupechildren volume 4

Gdy začne MalýMěkký vyrábět softvér místo kriplvéru?

Jako tucnak se usmivam - Visty budou znamenat vyznamny skok vpred v poctu uzivatelu linuxu.

Kdo se přihlásí ke koupi Visty, jakoby o sobě prohlásil že je blbec...:)))

Vistu? Ani omylem ... nepredpokladam, ze by jakykoli system od MS v dohledne dobe nekolika let dosahnul alespon pohodli bezne dostupneho v Linuxu, o stabilite ani nemluve ...

Myslím, že zpochybňovat výkon Linuxu asi není třeba. Z osobní zkušenosti s 3D softwarem (nikoli hry, ale modeláře, rendery apod.) pod Linuxem mám výborné zkušenosti. Přibližně dvojnásobně rychlejší na stejném HW.

To si dělaj kozy 7litrů?!!! za děravý cedník.Nejde natom nic kloudně spustit,neb jejich bezpečnostní opatření jsou tak velká,že na provoz vám nebude stačit ani 2Gram.A co dál,hrát jen to, co vám přikáží?To se vám spotřebitelům asi hodně líbí.


Woknows? nikdy vice!Jedině LINUX, hry na tom jdou taky(CEDEGA) tak co? Do kanclu je to nejlepsi vec a hlavne zdarma, nemusi se platit dalsich 10k aby se mohly psát dokumenty...

operační systém který nás nenechá vysmahnout ani zálohy vlasních dvd si koupí jen trubka. ani NERO v nich nejde.TFUJ.

nikdy bych si to neporidil je to hrozny software to si radsi stahnu cesky. Ale delat jim pokusaka zadarmo to nehodlam to radsi zostanu u nelegalnich Xp SP2 :). Az bude na to servis pack 1 tak si to nahraju do pc.

hehehhhhhhh, tak at si je MS necha, na takovou sra*cku nebudu obetovat ani tech 4gb myho traficu, i kdyz mam NO FUP :)))))

Pracujících na počítači...Hm to jako myslíte Office a spouštění aplikací..Které normálně běhají pod win xp ???A uveďte ty nové standarty, které podporuje ten "zbastlený" OS Vista..ze kterého kouká win 3,1...Je to k smíchu...:)))

Pán Bůh s námi a zlé pryč.Jsem ochoten zaplatit za dobrý O.S , ale woknovista mezi ně rozhodně nepočítám .Nebudu si pořizovat drahý shit ,když sotva (možná) vychytají kritické chyby tak vylezou s hyenou a měli bychom cálovat znova.Už jsem rezignoval a od Mrkvošrotu už nic nechci ani kreklé - nebudu si takovým svinstvem zasí*at comp.

zapomnel jsi podotknout vysoke hardwarove naroky, nechteny "uklizec", nizsi pocet snimku u pocitacovych her a zadne soukromi (Visty odesilaji informace o tvem pocitaci)

Ty to vazne chces? Stahni si Vista Transformation Pack 6 a XPcka budou vypadat jako Visty a mas pokoj...

A Bill hleda nove lidi, jelikoz kazdej kvalitni programator mu uz utekl bud k nejakemu linuxovemu projektu pokud se venoval nehernimu softu a nebo do nejake herni spolecnosti kde ma daleko vyc penez a ma zajisteno ze mu napad Bill zase neukradne, neimplementuje jinam a za to mu neda ani korunu ale uzivatelum to d pekne draho.

Zase nějakej B$llův podvod :)

Vsichni brecej jak jim lidi kradou SW ,ale kdo je ten kdo si vozi ***** v Mercedesu ,kdo je ten co i pres ty ztraty na piratstvi vydelava miliardy (prevedeno na kc),kdo je ten co dyktuje ceny,kdo je ten kur**sky prosperujici vychcanej clovek schovavajici se za zakony o ochrane autorskych prav?


No to je sice super, ze to pokracuje a muzeme si koupit oem verzi, ale kdo ma pres dva tisice, aby si mohl koupit pitomej widle system?

Si jako nekdo mysli, ze tim, ze to ze ctyr tisic spadne na dva, je neco svetoborneho? Stejne je to predrazene, ja proste dva tisice nemam a nedam je do pitomejch widli, ktere si zaslouzi cenu maximalce petikilo. Je to predrazened a Microsoft proste jen stale vyuziva toho, ze neni podobny operacni system na trhu, jako jsou widle, ktery by zakaznici dokazali bez problemu ovladat. Verte mi, ze kdyby linux, unix apod, byl stejne lehce ovladatelny, tak si Microsoft ani neskrtne.

Jak rikam, kdyby to stalo petikilo, myslim si, ze na to ma temer kazdy a dal by ty prachy do toho. I já. A stale mi Microsoft vydelaval hodne a verim, ze je velice pravdepodovne, ze by vydelal dokonce i vic, protoze pruznost poptavy by byla takova, ze by prekonala dosavadni zisk Microsoftu z dosavadniho prodeje widle systemu. Tot muj názor, jaky vas?

rek bych ze se jim pulka lidi vysere vubec menit XP za Visty. menit jenom kvuli tomu systemu Aero,jenom kvuli tomu aby to bylo hezky a zaroven nestabilni. na to jim fakt seru,dyt si muzes zahrat nakou hru kde je to jeste hezci. a jestli nekomu jde o vzhle slozek a pracovni plochy,tak at si stahne z netu prgram(ted nevim jak se jmenuje),kterej okamzite po instalaci a resetu PC zmeni vzhled XP na Vista(krome Aera). komplet XP ktery vypadaji jako Vista. mam tuseni na metacafe.com je video s navodem.

mel jsem vistu ENG asi tejden ale, co to je za shit to jsem teda nečekal... design je šílenej.. a to aeoro kam se hrabe na xglko v linuxu.. nekoupil bych si to ani za 4000,- a navíc v prvních verzích bude v průběhu roku takovejch chyb.. uvidíte za chvilku jak se bude zase vydávat servisšpek, jako to bylo u ixpéček, až za pár let se tak trochu xpéčka zabezpečili a stabilizovali..

mel jsem vistu ENG asi tejden ale, co to je za shit to jsem teda nečekal... design je šílenej.. a to aeoro kam se hrabe na xglko v linuxu.. nekoupil bych si to ani za 4000,- a navíc v prvních verzích bude v průběhu roku takovejch chyb.. uvidíte za chvilku jak se bude zase vydávat servisšpek, jako to bylo u ixpéček, až za pár let se tak trochu xpéčka zabezpečili a stabilizovali..

No tak jsem se těšil na aero ale kluci z Msoftu to pěkně pos....Takže WISTU si pořídím až ju někdo hackne a odstraní ty nesmyslné ochrany.Proto ju zatím kupovat určitě nebudu,mám rád svuj compl a nevidím duvod proč ho zbytěčně zatěžovat a trápit i v době kdy hudbu neposlouchám a nepřehrávám film.Jedině že by mě velkej Bill udělal spešl edici bez toho nechtěného humbuku.Chci i nadále být pánem nad svým complem a nestačí mě pouze play a stop.Kde ti soudruzi asi mohli udělat chybu???

Celá "ochrana prémiového obsahu" je věc, která omezuje NAPROSTO VŠECHNY LIDI, kteří kdy přijdou do styku se systémem Windows Vista (jakkoliv, třeba jen jedny WV na podnikové síti) a to nejen v souvislosti s tzv. "prémiovým obsahem", ale v podstatě jakýmkoliv používáním výpočetní techniky, čili v podstatě tím Microsoft omezuje svobodu (ne nereálně) celého světa. To už stojí za to WV a hlavně Hollywood a celé to trapné divadlo okolo takzvaných autorských práv bojkotovat jakýmkoliv způsobem.

...po te co sem videl tento produkt jako betu v akci..si snad radeji koupim
APPLE...Dat za tohle penize...takto bych si asi sam sebe presta vazit...
Mimochodem vit nekdo jak je to presne s licenci? Myslim totiz, ze ani krabicova verze Vista se neda neomezene instalovat kolikrat chcete...Licencni politka MS je mnohem horsi nez samotne jeho produkty...

Mrkvošit by furt něco měnil a svrhával; kdyby se radši drželi standardů, podporovali otevřené formáty a vůbec - Adobe plug-in frčí i v Linuxu, je ověřený a univerzálnější, takže marná snaha...

kdyby se mrkvošrot raději věnoval lepení děr v cedníku zvaném "vista". Nebo kdyby se zdokonaloval ve schopnosti vykrádání ostatních OS, ať ty jejich widle taky za něco stojí. PS:dnes sem byl okolnostmi přinucen pracovat, po letech, v MS excel a to je vážně hrůza. Z těch počeštěných názvů funkcí mi málem mrdlo. Kdepak sqrt(), ale odmocnina() a jako argument se tu nesmí použít další funkce.. OpenOffice.org jsou kilometr před MS Office

No vsak VISTY je takovy shit ze mu neni rovno. Pote, co jsem je zkusil jsem je hned odinstaloval. Pochopitelne mam vetsinu programu stazenych ve forme warezu ... no a VISTA nedovoli pouziti cracku, takze jsem nerozchodil Photoshop ani Nera, virtualni mechaniku, NIC! Takze kdo nema dostatek penez (90% Cechu) a tak (pro domaci pouziti) jede na piratskem softwaru, kouka na stazene filmy a posloucha hudbu na PC zdarma, ma crackle hry...zustane na XP

A kdy bude konečně svržen Microsoft?

VISTA: Viruses, Intruders, Spyware, Trojans and Adware ...

Jo a taky jsem už četl článek,že tento nový Widle Jehovista má problém se zvukovkama neboť s podporou domácího kina nepočítali...proto jiná firma vymyslela prográmek jak tuto hrubou chybu opravit nazpět do normálu!!!..Prostě za drahý prachy Widláci prodávají šmejd!!!...

Další blázen, který se chytil na BAREVNOU MAŠKARÁDU MRKVOSOFTÍHO KAŠPÁRKA???? Jak můžete soudit Windows VISRA, když jsou v oběhu teprve pár týdnů (měsíců)???

spadly 2* ha ha ha ono se jako pad systemu bere i program provedl neplatnou operaci .... alias windows je tak blbej ze to neumi poradne pustit a tak to radsi necha spadnout
celý článek

neděle 6. května 2007

Vista Suckzzzzz Kidzzzz volume 3

Kupovat Winy je jako kupovat zhnilý brambor:-©
linux rulezzzzVR^

Sám bych Windows do sítě nepouštěl vůbec.

Asi záleží na počítači, ale Linux je na všech počítačích které používám o dost rychlejší než Windows, podporuje všechen hardware (často lépe), a téměř všechny programy co potřebuji jsou v základní instalaci.

Vykašlat se na to a instalovat Linux.

Co si ale budeme namlouvat, jako operační systém Windows stojí za starou belu, co se týče bezpečnosti, ergonomie, stability, rychlosti... Věřím že při používání Linuxu na to přijdete. Přeju hodně štěstí.

Souhlas, 2,500 za slušný operační systém a bezproblémový provoz je pakatel. Ovšem za Windows je to až moc. Nechci je ani zadarmo.

Promiňte, ale snažit se očistit Windows od virů nemá cenu. Pomůže jenom nová instalace!!! Přiznávají to i u Microsoftu. Fakt, vzdejte to.



Na druhej strane po 7 rokoch ten mrkvosoft konečne niečo nove vytiahol. S tým zabezpečením si hlavu nelám, keď si trochu počítaš o tom na fórach, tak zistíš že už sú dávno prelomené :)
Ja sa v celku na to aj teším a dufam, že to mrkvosoft urobí tentoraz poriadne a bude to aj bezproblémov fungovať. A keď nie tak Linux, MAC (mekintoš) ide tiež pekne :)

mas pravdu... Mna len zaujima, ako dlho bude M$ trvat vychytanie much vo Viste,... XPckam to trvalo 7 rokov a este to stale nie je hotove...

více ramky?
Ja mam WIN pro to abych na PC mohl něco dělat a více ramky využiji prací s ostatními programy, ne díváním se na omalovánky!
Takže chválit to, že jsou náročnější na RAM je volovina...

Přesně tak, vista je největší sračka široko daleko, vyněte se tomu velkikým oblouke, po půldni jsem u toho málem zešílel, je to absolutně nekompatibilní se vším a např, drzá instalace Alcohol 10% skončila modrou smrtí, ovšem s barvou 3D rozhraní Aero, kterou jsem doposu neviděl ani na MS 95!!! Potom se to už nenastartovalo nikdy, stále ta modrá smrt, pomohlo až připjení disku jako datového k OS Xp a vymazání celé složky Alcohol + smazání ovladačů ze system32, kam bylo uměním hiodného největšího mistra se po 1000x nastavebí práv prokousat.
The best shit of MS, i say NEVERMORE.
No a další špaky v podobě nefunkční zvukové karty, která pod AX prostě nejede, funguje pouze OpenAL, dále nefunkční mozilla a všechny její pluginy a tak dál.
Skutečně vydařený 6-ti letý vývoj, ale přeju to těm debi.lů co to vyvinuli i těm co si ti koupí - konečně přijde MS na buben, nejsprostší linux je 1000x lepší než tahle zkur.vená Vista. Hoowgh. Paměti to žere 2,5x tolik než Xp a instalační složka Windows měla tuším 7GB, což je cca 7x tolik. Jen tak dál vymatlaný Bille, už jsi skutečně na odstřel...

Jinak i když hry moc nehraju, zkusil jsem pár games pod DX10 ve vistě no a ten obraz - nevím - samé přepaly, přesvícení, rádoby HDR ale byl to humus, takže si klidně to DX10 můžou nastrkat do svých ztučnělých zadků, já zůstanu na DX9 a o nic naprosto nic nepřijdu.

Vase argumentace ohledne HDCP potazmo DRM je rovnez naprosto zcestna. Nac mam jako novy uzivatel cekat? Kdyby jste si nastudoval trochu vice info o tomto OS zjistil by jste, ze 30x za vterinu kontroluje jesi pres nej nejde neautorizovany obsah. A kdo ma pravo mi jako uzivateli rikat co je autorizovany a neautorizovany obsah? Ano ano, ma to krasny okynka, par novych kl. zkratek a hezkejch par vezi zkopirovanejch z linuxu. Ale zapomel jste na jednu z nejpodstatnejsich veci u tohoto OS, totiz ze pod libivym povrchem se ukryva neco velmi nepekneho.

mozna az bude na p2p cracknuta ceska verze tak to mozna vyzkousim,
ale nechapu ty zoufalce kteri musi byt in za kazdou cenu a tento
narocnej microsofti megamoloch nakoupi.
jinak k recenzentovi: nic noveho nam v podstate nerekl co uz by jsme nevedeli, zadne prakticke vykonove testy-nic, to co zde predvedl bych zjistil behem 30min pozivani(kdyby mi ovsem ten megamoloch stal alespon za nainstalovani)
takze zaverem: tato zecenze nestoji za nic a prosim te Pavle jako cloveka-uz nas neobtezuj a neokradej nas zbytecne o cas

No nevim jak vy, ale me se ty Visty, ale vubec nelibi. Ne ze by skopirovali jen vzhled od Linuxu (3D prepinani mezi plochami, prepinani mezi okny,....), ale on si microsoft vzal i napady jinych vyrobcu softu a dal je tam. Jaka koliv prumerna distribuce Linuxu prevalcuje Visty na plné cáře jen ty hry chyby.
Vzhledve Visty kopirujou a funkcema taky jediny co maji originalni je ta cena Jo at si koupi Visty, kdo chce, ale aby neco umeli tak si za 9000 Visty kupovat nebudu. Zustanu pekne u madrivi ktera v nové verzi je sqela. Mel sem moznost vyzkouset s domnenim, ze je to opravdu neco noveho, ale potom sem presel na Linux. Jsem na nem asi 1 a pul mesice a ani zavahani. Vzhled je suprovy a funkce jak by smet Tyden mi trvalo si na nej zvyknout, ale stalo to za to. Doporucuju Linux alespon vyzkouset prvni dny je to boj priznavam , ale pak je to slast. A navic vse mluvi pro Linux jeikoz neznam ve svem okoli blazna, ktery by si dal na server Windows.

celý článek

čtvrtek 3. května 2007

Děcka ála "L1NuX HaX0RZZZZ" volume 2

Nove verzi Windows(R) bude stacit 32MB pameti, procesor 64MHz a 20MB HD. I toto kdysi tvrdili soudruzi s M$oftu...

Nebyt tu MS tak mame daleko lepsi OS nez Winy.LINUX.

a fanatici pos-ra-ni z windows budou mas-tur-bovat pro blue screen nasledne cekajici na hodinovy restart...

Hura!!! Uz je to tady!!! MSIE7 uz je na svete, nekdo ho i pouziva a tak je na case zacit krmit ctenare tim, jak dokonaly bude IE8.
Mame kveten 2007 a muzeme zacit tipovat, kdy se objevi IE8. Je tu nekdo, kdo si mysli, ze to bude drive nez v roce 2010?

bude to driv ale bude to zase plny chyb jako vzdy,to uz vidim,kopa zaplat a balicku oprav

To zase bude pěkněj paskvil ve jménu "standardy" podle Microsoftu...

Co mě nejvíc štve na Vistě? Že mně ji vnucují, že budu nucen na ni časem přejít (pokud se přece jenom ten Linux nenaučím),


zrovna MS by měl při ceně svých výrobků držet pusu

iphone: Už jenom proto, že Microsoft to hatí, si to u nás koupím, až bude v prodeji. Je jísté, že tam nebude BSOD :-)

Vždyť Linux může být ještě snažší než Windows.

I want a computer that doesn't stop me from doing what I like. I have a computer that has no limits, I have Ubuntu!
If you like a company telling you what to do then use Windows.

windows sucks, i will never use it again, linux owns i hav used it for about a year now and i hav had no problems, and no viruses, it looks awsome with beryl too :D die windows die :p

na Vistě mi nejvíc vadí že je udělaná za účelem omezování uživatelů v zájmu zvyšování zisků. Další věc jsou ty nehorázné HW nároky. Naposled to že cena za kterou je Vista prodávána neodpovídá její kvalitě, ale mnozí budou nuceni ji pořídit, neboť se neobejdou bez softwaru, který běží pouze na Windows.

Microshit Winlose XP(Xtra Problem)
Widle i celej Majkrosoft sou ůpně na hovno, kromě her. Neříkám tím, že mám rád linux. Zatím používám Widle, protože bych se musel s tuxem naučit a na to jsem moc línej :-D . Jinak na linuxu nejdou hry a hrát ty trapný předělávky je fakt na pí*u! Je tu možnost krát je přez Vine, ale to je taky blbý, protože se ti nemusí podařit rozchodit všecko, a ještě k tomu se ti to kouše.
To je asi můj názor Linux/Windows! ;-(( ;-((

Windlose i s celým Mikroshit jsou sračky a XPčka mají kvůli tomu zkratku(Extra Problem)

Visty maji podle Mrdkosoftu jet na 800 mhz...

Vista s celým Windlose a Microshit jsou stačky! Kdy to konečně pochopíte, lidi!!! ;-((

At si to Microshit radeji nechá, kod zase bude obsahovat bilion chyb a kdyz zavoláte na tuhle firmu protoze chcete vedet proc, reknou Vám ze nemáte nárok!!!

Probůh k čemu hromadit takové bohatství. Není na čase nenažraný Blile alespoň Home operační systémy dávat za hubičku. Spíše to ale vypadá, že máš ty nenažranče pořád málo.

lidé co se tu křečovitě zastávají Microsoftu a zejména jeho produktů z řad OS pro PC jsou buď to naprostý bezmozci

Snad jenom lide, kteri nikdy nesedeli u MS Windows by si ty jejich produkty koupili. Ale s kampani delani blbcu z lidi blekotanim nesmyslneho WOW si to uz muzou koupit opravdu jen lide mentalne retardovani.

tak proc ma veskery soft od nich tolik chyb?

Shrnutí: Vista je pěkná sr..ka. Už věřim tomu že MS půjde do kopru. Systém za takový prachy si skutečně takhle nepředstavuju.

co tu je tendencne a proti mrkvochvostu? ze mrkvochvost tlaci vistu je predsa nad slnko jasnejsie ..

BSOD je bůh! Ty jo, ten mi ták chybí.. ééé.. Na BSOD nikdo nikdy mít nebude! To je ale šílený. Ještě někdy v srpnu, když jsem měla v pc XP, tak BSOD od rána do večera. A XP se mi podařilo odstřelit za necelý 4 týdny. Od tý doby tam mam Fedoru a na druhym Mandrivu a nemůžu vynachválit! A ještě stále se drží :) A kde skončilo BSOD... :D:D:D
celý článek

středa 2. května 2007

Debilní děcka volume 1

A pak že Mrkvošrot nejde dokytek... :o))))))) Teď ještě překompilovat pár nejbláznivějších her pod Open GL Linux a Mrvošroti ležej na zádech! :o))))

Von někdo používá na servru Widle? Toho člověka by mněli vystavovat v muzeu kuriozit!

prej vyssi bezpecnost! haha to rikaly o vsech widlich co kdy sesmolili!

A pak za to dávejte takové prachy. Vista je drahá i za tu elektriku, kterou spálí PC, když to stahuje z torrentů...

Aaa, tak tady mame prvni zaplaticku z milionu brzy nasledujicich... say WOW! :)

Někteří lidé nechtějí restartovat počítač 5x za den, zvláště když zpracovává dlouhodobé úkoly (matematické simulace, komprimace videa atd... :o)))))


Varianty kupujiciho Visty: a) IT negramot, ktery bere, co mu v obchode nabali, b) IT negramot, ktery chce byt "in", proto stahuje a ma Visty, c) fanaticky milovnik firmy MS, ktery ma na rameni kérku s Billem - to je "zivotni povinnost", d) clovek, kteremu je uplne fuk, jak vykonny OS doma ma, e) pruzkumnik, vyzkumnik, ktery musi otestovat novy OS. Pokud jsem na nekoho zapomnel, zkuste pripsat ;)

Ani naznakem to neni perfektni! Pada to, da se to hacknout, ztraceji se data, kurzor si dela, co chce, kazdy virus to znici, je to pomale... Jetli to je u tebe perfektni, u mne ne! Je to prijatelne mozna tak nanejvys pro deti na hrani... ;))))))))))))))))

Probůh k čemu hromadit takové bohatství. Není na čase nenažraný Blile alespoň Home operační systémy dávat za hubičku. Spíše to ale vypadá, že máš ty nenažranče pořád málo.

.lidé co se tu křečovitě zastávají Microsoftu a zejména jeho produktů z řad OS pro PC jsou buď to naprostý bezmozci, který za ně pískají, protože jim jejich hry na ničem jiném neběží a nebo proto, že si neuvědomujíza jakých podmínek se Microsoft prosadil ve světě a tim získal monopol, kterým zahltil celý svět a na kterém teď libě vydělává... ...pokud jste ovšem člověk myslící - zjistíte, že v dlouhodobé perspektivě OS Win nemohou obstát..

windows jsou schopny produkt? a cernosi jsou bili, ze

Vistu sem měl nainstalovanou asi půl hodiny a pak sem to musel odinstalovat.Tohle je snad ten největší paskvil od Mrkvosoftu.Kdyby radši dodělali pořádně XPčka.

No tak to se Mrkvosoft zase jenou předvedl .. nejen že koncové uživatele bude před každým spuštěním aplikace otravovat s uploadem informací na jejich server a tím tak zpomalovat jejich tzv. přelomový systém ale budou se nám za chvíly hrabat uplně celém kompu a kde je právo na soukromí ?

Hm a co takhle pane Ballmer že ty vaše WIN vista v této podobě chce málokdo.Já si je osobně pořídím (koupím)až někdo napíše crack na DRM ve Vistách a (kašlu v tomto případě na licenční ujednání) až bude zdokumentováno co všechno MS na uživatel práší(nemám rád šmírování).Jsem přesvědčen že lidí jako já je hodně a tak vám piráti paradoxně k prodeji pomohou.

ale snad ma kazdej alespon trosku selskeho rozumu se nad tim zamysli ..chtel jsem si je take koupit ale opravdu krabicova verze je 85% meho mesicniho platu ..a seru na nejaky blby vyzrany amiky... kteri nenavidi kanadu a ani nevi kde lezi natoz kde je evropa ..mam palene XP a zatim mi staci free software a hry si kupuji vetsinou od top CD drahe palim ...muzika v cechach stoji za hovno co dodat

Nebyt piratom, nikdy by sme nevedeli jak DOSRATY OS nam MS ponuka !!! Strcte si to aj tak si to kupi minumum ludi, ak maju rozum. Aby mi OS zozral celu RAM ??? TO co je ???

naco chcu vydavat vistu ked si ju aj male decko skopiruje nemaju ochrany nato ziadne mali by skoncit linux rulezzzzzzzz microsoft je lacny team

a co jako cekali? tak jako napr ja bych vistu ani zadarmo nebral

,protože jakmile začne bonzovat uživatele s pirátskou verzí policii,tak ho Linux do pár let převálcuje

No Vista má aero ale za měsíc výjde linux s Beryl který strčí rozhraní Aero do kapsi (už beta verze 0,20 je kvalitnější). A to nehlede že Beryl má nižší nároky, holt Linux je vždy méně náročný a lépe zabezpečen proti vyrům a spol.

Tak to je jasná páka, protože hry jsou hlavní tahoun. Když by všechny nebo alespon hodně velká většina her fungovala pod linuxem tak po Windows neštěkne ani pes. I když jsou tu jistá ale. Nicméně já jsem na Windows jen z tohodle důvodu, a z důvodu že jsem líný už experimentovat protože se nevyznám který Linux by byl nejlepší.

mrkwosoft na vistach delal par roku a vysledkem je system ktery neni (skoro) v nicem rozdilny oproti XP akorat tam je aero jenze kdyz mas w!n jen pro hry tak vydim jak vsichni maji zaple areo aby jim mohlo pekne zpomalit pocak, navic estly to ma monitorovat co delas ci instalujes tak se nedivim ze minimum je 1Gram a silnejsi procak.Hry v linux postupuji celkem jiste kupredu staci se podivat na podporovane hry v cedega transgaming tak za par let kdy se vynori dalsi verze w!nu bude davno cedega na urovni kdy zvladne vetsinu her a winy odpadnou do zapomenini

M$ vypumpuj nas, aby si pan Brana mohl koupit cely svet.

a vrchol je nový Windows Cedník, pardon Vista......

Vista je shit.

chyby linuxu? bud konkretni prosim

Blbci, naco chcu vydavat vistu ked si ju aj male decko skopiruje nemaju ochrany nato ziadne mali by skoncit linux rulezzzzzzzz microsoft je lacny team

Microsoft může tak držet hubu, protože jakmile začne bonzovat uživatele s pirátskou verzí policii,tak ho Linux do pár let převálcuje.

Kdybych teď musel změnit OS, tak bych si asi vybral Linux, i když o něm vlastně taky nic nevím. Ale je prostě sympatičtější.

a hlasi co stahujete z netu a odkud a kdo ma vistu je debil tot nazor znalce ale s vama obycejnyma lidma co vite o kompu hovno se nema cenu bavit nebot je to stejne jako vysvetlovat kurakovi že je blbej a kouři nebot at si chipa kdyz je blbej

No. nechci vas urazit, ale mate vymytou hlavu MS propagandou. Pro provoz Linuxovych plikaci je 256MB dostacujici. Prestante kupovat pocitac proto, aby jste zivil neefektivni rozezrany OS, ktery ke stejne praci potrebuje s kazdou verzi 4x lepsi HW!

nic by mi neudělalo větší radost, než moct pustit všechno na co potřebuju widle na jinym OS a mít tak konečně možnost poslat celej slavnej Zmrdosoft jednou pro vždycky do řití. :)

Od jisté doby využívám od Makrošitu pouze WXP, a to jen proto, že některé programy, které používám, neexistují pod Linux. Ale věřím, že i toto se brzy změní. Místo Office používám OpenOffice, ... Doufám, že Makrošit bude se svojí trapnou politikou už jen ztrácet.

Kéž by byl Mikrošrot dodávat OEM licenci tak za 1.000 klidně bez grafickech sra.ek typu AERO jim podeobnejch hrůz co stejně nikdo nepotřebuje. Myslím že by prodali víc jak třikrát vís licencí nežli teď.

celý článek

O debilních děckách

Jsou všudypřítomní. Smyslem jejich života je nadávání na Microsoft. Každý se s tím setkal, každý (rozuměj nedebilní) člověk se tomu nejdřív zasměje, potom ho to sere, a pak by si nejraději prostřelil hlavu, kvůli tomu, že žije ve stejném světe jako to neuvěřitelné množství debilních děcek.
Pro ty, kteří překonali fázi prostřelování si hlavy, se tu sem tam náhodně objeví příspěvek s náhodným počtem citátů. Sem tam se pak objeví příspěvek s tím nejlepším, co debilní děcka vyzvraceli, za dobu od minulého 'best of' příspěvku. Samozřejmě pokud na nějaké pěkné děti narazíte, zmiňte je např. v komentářích. Ještě větší radost nám však udělají ti, jejichž moudra budou zaplňovat tento blog. Prosíme, děti naše, pište rovnou do komentářů, můžeme se vám zasmát, aniž bychom vás museli hledat. celý článek